Servisna knjiga

Dolgoročna varnost in razpoložljivost opreme

Podjetja se odločajo za servisno knjigo, ko želijo povečati celotno učinkovitost opreme (OEE). Tako podjetje zmanjša tudi stroške vzdrževanja in poveča finančno učinkovitost poslovanja.

S stranko sklenemo njej prilagojeno pogodbo, s katero skrbimo za vse elemente filtrnega sistema, kar razbremeni stranko dela in skrbi ter se lahko posveti vzdrževanju glavne tehnološke opreme svojega proizvodnega procesa, nam pa prepusti skrb, da filtrni sistem deluje zanesljivo in optimalno več let.

Servisna knjiga je namenjena za izvajanje vnaprej načrtovanih ukrepov z namenom ohranjanja kapacitet v želenem stanju in dolgemu nemotenemu delovanju proizvodnih procesov podjetja. To zajema v začetku izvajanje diagnostičnih pregledov, pregled stanja posameznih delov, nivoja maziv, obrabljenosti posameznih ključnih delov sistema in končno, izdelavo prilagojenega plan diagnostičnih servisnih in vzdrževalnih aktivnosti in menjav v prihodnosti.

Cel postopek vključuje tudi načrtovane aktivnosti podpornega sistem, npr. morebitna posodobitev cevovodja, krmilnega sistema, načrtovanje posodabljanja z novimi tehničnimi rešitvami.

NADOMESTNI, REZERVNI DELI

 

V svojih napravah uporabljamo dele priznanih in certificiranih proizvajalcev, kar v primeru potrebe po menjavi zagotavlja ažurnost in s tem nemoteno delovanje naprav pri partnerjih. Deli naprav, ki smo jih tudi sami izdelali, se izdelajo v kratkem času v tovarni, vsekakor pa skrbimo, da so menjave čim manj pogoste s tem, ko z osnovno izvedbo zagotavljamo čim daljšo nemoteno uporabo naprav.

Značilnosti:

  • Povečana razpoložljivost stroja zaradi minimalnih popravil in izpadov
  • Tveganje izpadov proizvodnje je čim manjše
  • Tveganje dragih popravil se zmanjša
  • Podaljša se življenjska doba in ohrani vrednost obrata
  • Preverjeni, kakovostni in certificirani, odobreni rezervni deli priznanih dobaviteljev in proizvajalcev
  • Izboljšana funkcionalnost filtrnega sistema
  • Storitev oblikovana v sodelovanju z dolgoletnimi strankami, ki so podobne vašemu podjetju
  • Celovit zajem podatkov o sistemu, poznavanje vašega podjetja
  • Na razpolago so vam naše dolgoletne izkušnje in znanje strokovne servisne in inženirske ekipe strokovnjakov
  • Vgradnja preizkušenih delov certificiranih proizvajalcev in dobaviteljev

Imate dodatna vprašanja?